Set Berpantang Shaklee

11:45 pm Farahana 0 Comments


Amalan berpantang adalah bertujuan untuk memelihara kesihatan dalaman dan juga luaran wanita selepas melalui proses kehamilan dan bersalin. Proses berpantang adalah sekitar 40 hari, 44 hari dan ada juga sehingga 100 hari mengikut budaya masing-masing.

1. Set Berpantang Asas


2. Set Berpantang Premium


3. Set Berpantang Optimum


Berikut merupakan penerangan mengenai khasiat produk dalam membantu anda ketika berpantang.

Vitalea Iron Formula
Multivitamin dan multimineral yang lengkap dengan zat besi membantu dalam pembentukan sel darah merah agar tidak mudah letih dan penat.

Sustained Released Vita-C
Merangsang penyerapan zat besi dan asid folik. Meningkatkat sistem imunisasi serta mempercepatkan penyembuhan luka.


B-Complex
Membantu dalam melawan tekanan dan stress dan mencegah anemia.
Vivix
Vivix dapat membantu mempercepatkan pemulihan tenaga pada sel, memulihkan sel-sel yang rosak dan memelihara sel-sel yang sihat. Mempercepatkan penyembuhan luka bersalin terutamanya yang bersalin secara pembedahan.
Ostematrix
Kalsium penting untuk kesihatan tulang, gigi dan gusi ibu serta anak. Kekurangan kalsium akan menyebabkan kebas-kebas dan lenguh-lenguh badan. Ostematrix juga dapat mengelakkan masalah sembelit yang sering di hadapi ibu dalam pantang.
Energizing Soy Protein
Sumber protein untuk membentuk sel-sel yang baru. Memelihara kesihatan dan memberikan tenaga segera kepada ibu dalam pantang.
Alfalfa Complex
Alfalfa membantu dalam mengatasi sakit-sakit pinggang dan lenguh-lenguh serta pemulihan rahim.
Lecithin
Membantu memecahkan lemak bagi menurunkan berat badan. Lecithin juga dapat mengatasi masalah bengkak susu yang selalu berlaku semasa dalam pantang.










..................................................................................................................................................................

Sekiranya anda berminat untuk mencuba supplemen untuk berpantang, hubungi saya segera untuk mendapatkan set berpantang Shaklee.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp saya.Insyaallah saya sedia membantu.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee (khas untuk pembelian dengan saya) / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Nak saya bantu anda ?

SEBARANG  KEMUSYKILAN ATAU INGINKAN MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI SAYA

Your Shaklee Independent Distributor
Fadzli / Farah Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 016-9210042 / 016-9960209
♥ Shaklee ID : 1665070
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................
PENGEPOSAN
Seluruh Malaysia

ATAU

Nak lebih Jimat? Nikmati diskaun dari 15%-25% jika  mendaftar sebagai ahli Shaklee hari ini. Hanya RM 35 untuk keahlian Seumur hidup.





.............................................................................
DISCLAIMER:
Di ruangan ini,saya ingin memaklumkan kepada semua pembaca blog/laman web http://www.ez-hamil.com/ bahawa SEMUA PRODUK yang dikongsikan di dalam blog / laman web saya BUKAN/TIDAK  bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Penulis TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas segala kerosakan, kerugian atau kemalangan yang berpunca daripada ketidakfahaman (salah faham/salah tafsir) pengguna berkaitan dengan pengunaan produk-produk yang dikongsikan.

You Might Also Like

0 comments: