Set Penyusuan Shaklee

11:47 pm Farahana 0 Comments


Susu ibu adalah makanan yang terbaik untuk anak anda. Susukanlah anak anda sekurang-kurangnya sehingga berusia 6 bulan untuk menguatkan antibodi badan mereka dan sebolehnya teruskanlah penyusuan sehingga anak anda berusia 2 tahun.

1. Set Asas Penyusuan

2. Set Premium Penyusuan


3. Set Optimum Penyusuan


Berikut merupakan penerangan mengenai khasiat produk yang membantu dalam penyusuan anda.


Vitalea Iron Formula
Multivitamin dan multimineral yang lengkap dengan zat besi membantu dalam pembentukan sel darah merah agar tidak mudah letih dan penat. Membantu melengkapkan nutrisi dalam badan yang penting untuk penyusuan.
Sustained Released Vita-C
Merangsang penyerapan zat besi dan asid folik. Meningkatkat sistem imunisasi. Pembentukan kologen yang penting untuk pertumbuhan otot, tulang dan tulang rawan.
B-Complex
Membantu dalam melawan tekanan dan stress kerana ibu yang tertekan akan menjejaskan pengeluaran susu badan. Membantu dalam menstabilkan urat saraf. Menggalakkan pertumbuhan yang normal dan sihat.

Alfalfa Complex
Merangsang mempercepatkan penghasilan susu ibu dan juga membantu mengawal pergerakan usus.
Ostematrix
Susu ibu mengandungi 40% kalsium. Keperluan kalsium penting untuk kesihatan tulang, gigi dan gusi ibu serta anak. Ibu menyusu memerlukan kalsium yang tinggi berbanding wanita yang tidak hamil dan tidak menyusu. Kekurangan kalsium akan menyebabkan kebas-kebas dan lenguh-lenguh badan. Ostematrix juga dapat mengelakkan masalah sembelit.
Energizing Soy Protein
Sumber protein untuk membentuk sel-sel badan. Protein berfungsi mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. Memekatkan susu badan yang memberikan rasa kenyang kepada anak anda. Memelihara kesihatan dan memberikan tenaga segera kepada ibu menyusu.

..................................................................................................................................................................

Sekiranya anda berminat untuk mencuba supplemen sebagai ikhtiar, hubungi saya segera untuk mendapatkan set penyusuan Shaklee .

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp saya.Insyaallah saya sedia membantu.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee (khas untuk pembelian dengan saya) / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Nak saya bantu anda ?

SEBARANG  KEMUSYKILAN ATAU INGINKAN MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI SAYA

Your Shaklee Independent Distributor
Fadzli / Farah Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 016-9210042 / 016-9960209
♥ Shaklee ID : 1665070
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................
PENGEPOSAN
Seluruh Malaysia

ATAU

Nak lebih Jimat? Nikmati diskaun dari 15%-25% jika  mendaftar sebagai ahli Shaklee hari ini. Hanya RM 35 untuk keahlian Seumur hidup.





.............................................................................
DISCLAIMER:
Di ruangan ini,saya ingin memaklumkan kepada semua pembaca blog/laman web http://www.ez-hamil.com/ bahawa SEMUA PRODUK yang dikongsikan di dalam blog / laman web saya BUKAN/TIDAK  bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Penulis TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas segala kerosakan, kerugian atau kemalangan yang berpunca daripada ketidakfahaman (salah faham/salah tafsir) pengguna berkaitan dengan pengunaan produk-produk yang dikongsikan.

You Might Also Like

0 comments: