Set Kesuburan Untuk Suami Isteri

1:54 am Farahana 0 Comments



Faktor kekurangan nutrisi juga boleh menyebabkan anda kurang subur. Supplemen kesuburan dapat membantu anda dalam meningkatkan kesuburan. Anda boleh memilih set kesuburan di bawah mengikut bajet anda serta keperluan anda.

1. Set Budget- RM 247.50

2. Set Pertengahan- RM 502.50

3. Set Premium- RM 716.25

4. Set Optimum-  RM 810


Berikut merupakan penerangan mengenai khasiat produk dalam membantu meningkatkan kesuburan anda.

GLA Complex 
Sangat baik diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur atau sakit sebelum haid (PMS). GLA (Gamma Linolenic Acid) ini dapat bantu wanita menghasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai “Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)“.

Mukus ini berfungsi untuk melindungi dan memudahkan sperma berenang ke ovum dengan lancarnya. Ia juga menyediakan medium yang subur untuk beberapa jangkamasa yang agak lama iaitu 4-5 hari yang sekaligus memberi peluang untuk si isteri mengandung walaupun hubungan intim dilakukan selepas waktu subur.


Alfalfa Complex
Sangat baik diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut atau sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).

Vitalea Iron Formula
Multivitamin lengkap untuk keperluan badan. Vita-Lea dirumus khas bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Kekurangan vitamin penting boleh menjejaskan kualiti sperma lelaki dan telur wanita atau ovum.

B-Complex With  Acid Folic
Memberi rasa tenang dan rilek serta menghindarkan stress. Seperti yang kita sedia maklum, tubuh dan otak stress menjadi antara faktor penghalang untuk kehamilan terjadi.

Jadi disinilah B-Compleks memainkan peranannya untuk menenangkan minda yang tertekan sekaligus meningkatkan peluang kehamilan 



Vivix
Memperbaiki sehingga ke peringkat sel terutamanya sel reproduktif, sperma dan ovum. Memudakan sel 25 tahun.
Vivix diuji secara klinikal untuk tingkatkan bilangan mitokondria dalam sel. Satu komponen sperma yang sihat adalah mitokondria- penjana tenaga untuk sperma mampu berenang untuk persenyawaan dengan ovum.

Ovum pula perlu dilindungi dari oxidative stress, dan vivix boleh bantu kurangkan kesan stress ni.



Vita-E
Terkenal sebagai “vitamin cinta”. Menggalakkan pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA). Juga berkhasiat meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita.
Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui sperma. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan intim bagi lelaki.


Energizing Soy Protein (ESP)
Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin. Protein yang tidak mencukupi dalam badan pula akan mengganggu kualiti sel pembiakan lelaki dan wanita.
ESP juga berfungsi dalam memelihara dan memulihara rahim sekaligus membantu mengelakkan keguguran.

Bagi individu yang mempunyai masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat, disarankan mengambil ESP sebagai sumber protein.

Ramai yang tersalah sangka yang ESP ni hanya untuk isteri, tapi sebenarnya suami pun boleh ambil. Tapi dalam kes ini, biar isteri sahaja yang ambil. Suami ada vitamin khas yang lain.
..................................................................................................................................................................

Sekiranya anda berminat untuk mencuba supplemen sebagai ikhtiar, hubungi saya segera untuk mendapatkan set kesuburan suami isteri .

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp saya.Insyaallah saya sedia membantu.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee (khas untuk pembelian dengan saya) / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Nak saya bantu anda ?

SEBARANG  KEMUSYKILAN ATAU INGINKAN MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI SAYA


Fadzli / Farah Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 016-9210042 / 016-9960209
♥ Shaklee ID : 1665070
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................
PENGEPOSAN
Seluruh Malaysia

ATAU

Nak lebih Jimat? Nikmati diskaun dari 15%-25% jika  mendaftar sebagai ahli Shaklee hari ini. Hanya RM 35 untuk keahlian Seumur hidup.





.............................................................................
DISCLAIMER:
Di ruangan ini,saya ingin memaklumkan kepada semua pembaca blog/laman web http://www.ez-hamil.com/ bahawa SEMUA PRODUK yang dikongsikan di dalam blog / laman web saya BUKAN/TIDAK  bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Penulis TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas segala kerosakan, kerugian atau kemalangan yang berpunca daripada ketidakfahaman (salah faham/salah tafsir) pengguna berkaitan dengan pengunaan produk-produk yang dikongsikan.

You Might Also Like

0 comments: