PELUANG BUAT SIDE INCOME DARI RUMAH DENGAN MUDAH

7:52 am Farahana 0 Comments



Orang kata saban tahun tekanan ekonomi semakin meningkat.  Kita sendiri boleh bandingkan perbelanjaan tahun ini semakin  meningkat berbanding tahun-tahun lepas. Alangkah bagus kalau kita dapat merancang masa depan kita, keluarga dan anak-anak dalam menghadapi keadaan ekonomi sekarang. Bak kata pepatah sediakan payung sebelum hujan.




Saya percaya jika anda pernah makan produk shaklee pasti anda akan jatuh cinta terhadap produk ini dan akan konsisten mengamalkan shaklee. Secara automatik pula anda akan rasa teruja untuk berkongsi dan menceritakan kepada orang lain pengalaman anda sendiri bukan?

Sekiranya benar, maka  adalah sangat bagus untuk anda  cuba buat duit dengan Shaklee. Kebiasaanya, jika kita semangat promosi sekalipun, tiada siapa yang akan beri bayaran tetapi berbeza dengan Shaklee. Sebelum itu kenalah mendaftar sebagai ahli Shaklee dulu dan Shaklee akan bayar Bonus kepada anda. Daftar ahli seumur hidup hanya RM 35, tiada modal lain diperlukan.

Saya percaya ramai yang berminat daftar ahli ini selain untuk makan sendiri adalah untuk side income. Almaklum perbelanjaan sekarang sangat tinggi, yang makan gaji pun kadang-kadang tengah bulan dah kekeringan duit. Kalau yang surirumah pula, rasa tak selesa juga kalau tiada income sendiri, semua nak kena tunggu suami. Kadang-kadang segan juga rasa sebab terlalu mengharapkan suami.  Kalau ada duit sendiri, alangkah seronoknya. Kalau nak beli apa-apa untuk diri sendiri tak perlu lagi meminta-minta pada suami.



Kelebihan buat side income Shaklee ini, anda boleh buat income dari rumah sahaja. Tak perlu keluarkan modal yang besar dan tak perlu ke luar untuk mengepos barang. Cuma perlu rajin buat promosi online dan di media sosial sahaja. Belajar bisnes pun secara online sahaja. Memandangkan kebiasanya kita tiada masa untuk ke kelas atau keluar belajar waktu malam.

Tunggu dulu..! Sebelum anda membuat keputusan untuk membuat side income dengan Shaklee anda perlu tahu beberapa perkara supaya anda tidak menyesal di kemudian hari.



Ramai yang mendaftar sebagai ahli Shaklee kerana keistimewaan yang bakal diperolehi. Antaranya:

1) Anda akan memperolehi diskaun 15-20% dari harga runcit bagi setiap pembelian anda.

2)Anda boleh terus memulakan bisnes sebagai Shaklee Independent Distributor.

3)Anda layak untuk mengumpul point yang dipanggil UV yang melayakkan anda menerima bonus prestasi antara 5% hingga 21%  apabila mencapai jumlah point tertentu.

3)Selain bonus prestasi anda boleh mendapatkan pelbagai bonus lain. Antara bonus yang ada:
   a) BONUS RUNCIT
   b) BONUS KUMPULAN PERIBADI (bonus prestasi)
   c) BONUS KEPIMPINAN
   d) BONUS INFINITI
   e) BONUS KERETA
   f) PROGRAM LAWATAN INSENTIF (UMRAH/INTERNATIONAL & REGIONAL)

4) Slip gaji Shaklee. Pay slip shaklee bermaksud statement bonus shaklee anda. Boleh print 6 bulan dan bawa ke bank. Ianya diterima bank.

5)Anda juga  memperolehi akses ke sistem online Shaklee bagi memudahkan  anda membuat sebarang pesanan sendiri serta mendapatkan info-info penting  daripada Shaklee

6)Anda juga akan memperolehi info berkenaan promosi khas dan bulanan Shaklee. Ianya eksklusif untuk ahli Shaklee sahaja.






Pastinya perkara di atas menarik minat kita bukan? Tapi tunggu dulu..

Tidak kiralah sama ada anda nak join ahli untuk makan sendiri or buat side income. Pastikan anda tidak memilih sebarangan group. Agak2 kenapa ye?

Ini kerana seandainya suatu masa nanti anda ingin buat side income dan berbisnes pula,agak-agak siapa yang akan tolong dan guide anda nanti? Semestinyalah upline anda dan dia mestilah berbisnes juga supaya dia dapat guide anda. Oleh itu, sangat penting untuk kita kaji dahulu siapakah bakal upline kita nanti. Teramat penting juga untuk anda tahu background dan keturunan bisnes shaklee yang bakal anda sertai. Adakah upline dan team dibelakangnya dapat membimbing anda untuk membina bisnes anda?

Buatlah pilihan yang bijak supaya anda tidak menyesal nanti. Ramai dah yang tersalah pilih group. Pilihlah betul-betul supaya kita berada dalam group dan landasan yang betul.

Konsep side income

Konsepnya sangat mudah.

 1) Kongsikan pengalaman kita sendiri dan pengalaman kawan-kawan shaklee kita di media sosial. Sekiranya anda lebih peramah di dunia offline, boleh kongsikan dengan orang sekeliling.

 2)Jika ada yang berminat nak cuba atau beli Shaklee, anda boleh membeli menggunakan ID anda

 3) Setiap pembelian, anda akan perolehi point. Point terkumpul akan menghasilkan cash. Bergantung  kepada rezeki dan usaha kita, atas izin Allah point lebih banyak, maka cash yang shaklee bagi juga akan banyak dan dimasukkan ke dalam akaun bank kita setiap pertengahan bulan.

 4)  Pendaftaran keahlian seumur hidup seperti yang saya nyatakan tadi adalah RM 35 sahaja. Namun sekiranya membuat belian lebih 100 UV point ke atas and automatik layak menjadi ahli secara percuma iaitu pembelian dalam RM 370.

Langkah seterusnya

Sekiranya anda mendaftar ahli dengan group saya. Anda akan dimasukkan kedalam group khas. Inilah keunikan kami dan membezakan kami dari kumpulan lain. Group whatsapp, telegram dan Facebook kami ini adalah eksklusif untuk yang terpilih sahaja. InsyaAllah kami akan guide anda yang ingin berbisnes. Ramai bakal-bakal jutawan telah dilahirkan oleh group kami.

Betul... macam-macam ada dalam group tersebut. Ianya khas untuk ahli yang telah sah mendaftar dengan kami. Ahli yang mendaftar dengan kami akan memperolehi segala maklumat dan ilmu  di dalam group tersebut secara percuma.

Oh Ya, Cara nak register dengan Saya.

Anda boleh mendaftar melalui salah satu cara berikut. Ada 2 cara:

  1)Jika anda ingin mendaftar sendiri. Anda boleh pergi kemana-mana cawangan Shaklee berdekatan anda. Untuk mendaftar keahlian, anda memerlukan seorang penaja(sponsor). Anda boleh menggunakan ID saya iaitu 1665070 (Mohamad Fadzli). Minta borang daftar keahlian di kaunter dan lengkapkan segala butiran yang diperlukan.


 2) Cara yang lebih senang dan cepat adalah mendaftar secara online. Anda boleh isi borang keahlian di sini.


* Setelah selesai anda  akan menerima nombor SID (Shaklee ID) beserta kata laluan sementara melalui sms dan email. Jika tidak menerima apa-apa sms atau email, boleh hubungi saya untuk bantuan.
* Login website shaklee.com.my mengunakan no SID dan kata laluan yang diberi.
* Di bahagian My Account, lengkapkan maklumat yang diminta. Bagi bahagian bank statemant anda boleh skip kerana tidak wajib untuk upload.
* Setelah itu, screen akan memaparkan popup box New Enrollment: e-Starter Kit. Ini adalh merupakan pembayaran untuk yuran keahlian anda.
* Boleh klik pada 'Pay Now' dan membuat pembayaran. Setelah selesai kini anda telah sah menjadi ahli shaklee berdaftar.




SEBARANG  KEMUSYKILAN ATAU INGINKAN MAKLUMAT LANJUT SILA HUBUNGI SAYA


Your Shaklee Independent Distributor
 Fadzli / Farah Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 016-9210042 / 016-9960209
♥ Shaklee ID : 1665070
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................
PENGEPOSAN
Seluruh Malaysia

ATAU

Nak lebih Jimat? Nikmati diskaun dari 15%-25% jika  mendaftar sebagai ahli Shaklee hari ini. Hanya RM 35 untuk keahlian Seumur hidup.





.............................................................................
DISCLAIMER:
Di ruangan ini,saya ingin memaklumkan kepada semua pembaca blog/laman web http://www.ez-hamil.com/ bahawa SEMUA PRODUK yang dikongsikan di dalam blog / laman web saya BUKAN/TIDAK  bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Penulis TIDAK AKAN BERTANGGUNGJAWAB di atas segala kerosakan, kerugian atau kemalangan yang berpunca daripada ketidakfahaman (salah faham/salah tafsir) pengguna berkaitan dengan pengunaan produk-produk yang dikongsikan.




You Might Also Like

0 comments: