Status HALAL: Sijil Halal Shaklee 2021

1:17 pm Farahana 0 Comments




Mencari kepastian tentang status halal Shaklee? Jangan risau.. Shaklee sentiasa menjaga kualiti dan mutu semua produk yang dijual. Setiap tahun, Shaklee akan memperbaharui sijil HALAL untuk memastikan pengguna Muslim tidak ragu ragu untuk menggunakan Shaklee. Sijil Halal Shaklee 2021 telah dikeluarkan pada 28 Oktober 2020 oleh Islamic Services of America (ISA) dan sah digunakan dari 1 Januari 2021 hingga 31 Disember 2021.





ISA diiktiraf JAKIM


Islamic Services of America adalah badan halal luar negara yang diiktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).


Sekiranya anda masih ragu ragu dengan kenyataan yang saya nyatakan di sini, anda boleh melayari Portal Halal Malaysian untuk mendapatkan kepastian. Di sana anda boleh mendapatkan senarai penuh pemegang Sijil Halal yang diiktiraf JAKIM.
Gunakan Shaklee Tanpa Was Was Kerana Sijil Halal Shaklee 2021 Diperakui Sah

Sejak 2015, saya mula menggunakan Shaklee tanpa was was. Keberkesanan produk Shaklee telah menyebabkan saya terus setia menggunakannya dan berminat untuk berkongsi kebaikan Shaklee dengan anda diluar sana juga. Semua produk keluaran Shaklee diyakini Selamat, Berkesan dan Semulajadi.





Terdapat lebih daripada 100 ujian klinikal yang dilakukan terhadap setiap bahan yang digunakan untuk menghasilkan produk Shaklee. Setiap tahun, Shaklee akan melakukan ujian kualiti terhadap produk dan juga ujian untuk memastikan keaslian dan keselamatan produk. Oleh itu, semua produk Shaklee boleh diyakini selamat untuk pengguna.



Dapatkan Produk Shaklee Melalui Saya: Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia

Saya adalah pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Sekiranya anda membeli melalui saya, anda layak untuk mendapatkan konsultasi berterusan secara percuma serta khidmat nasihat yang tepat untuk menggunakan produk Shaklee secara berkesan.

Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus whatsapp saya.Insyaallah saya sedia membantu.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee (khas untuk pembelian dengan saya) / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya

Nak saya bantu anda ?


Fadzli / Farah Aersid
♥ SMS | Call | Whatsapp : 016-9210042 / 016-9960209
♥ Shaklee ID : 1665070
♥ FB PAGE : Ez-Vitamin
♥ Website : www.ez-vitamin.com
..................................
C.O.D
Batu Caves > Gombak Selayang Rawang Kepong Ampang KL
.................................
PENGEPOSAN
Seluruh Malaysia





...............................................

Disclaimer: Kenyataan di dalam halaman ini tidak dinilai oleh badan FDA (Food and Drug Administration). Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Disarankan untuk dapatkan khidmat nasihat doktor terlebih dahulu 

You Might Also Like

0 comments: